Post adres Qatar - Reisverslag uit Doha, Qatar van Gerben fidder - WaarBenJij.nu Post adres Qatar - Reisverslag uit Doha, Qatar van Gerben fidder - WaarBenJij.nu

Post adres Qatar

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

03 Februari 2009 | Qatar, Doha

Zal je net zien, was ik bijna klaar met mn verhaal en ik haal weer e.o.a. truck uit met mn laptob en het hele bericht is gewist. Zo ik heb weer schone was, en ze ruikt heerlijk. Wat waardeer je het als je alles zelf moet doen. Op dat soort huishoudelijke momenten bemerk je toch wel dat Julia veel doet in huis. Juul vind het geweldig dat ik dit opschrijf , dus waarom ook niet.

ow ja ik heb een postadres opgekregen. Ik zet hem hieronder:

Iemants N.V.
P.O.Box 24496
Doha-Qatar
ter attentie van Gerben Fidder.


je kan opsturen wat je wil,denk er alleen aan dat alles hierd oor de scanneer gaat, dus als er vormen van drugs en drank in zitten dan krijg Gerben geen pakket of kaart.
Wel benieuwd of ze een kaar waarop afdruk van wietplant ziet wel doorsturen...Doe maar niet.


Ik heb nog wat fotootjes gemaakt vandaag, ik zal ze toevoegen.

Vandaag zijn we alle resterende onderdelen aan de hoofdconstructie wezen monteren. verder hebben we een zwevende kolom ingekort, was een foutje van de tekenaar, is de maatste hand gelegd mbt het inkorten van de bovenloopkraan, heb ik het kantoor opgeleverd en heeft er overdracht plaatsgevonden.

Ik begin nu toch wel te realiseren dat het een lange tijd gaat duren voordat ik terug ben in Nederland. Ahoewel mijn tweede week nu bijna voorbij is, moet ik er nog negen hierna. Dat zijn met de dagen van deze week nog 66 dagen! Ik mag wel eens gaan kijken waar de kapper hier zit!

In ieder geval vermaak ik me wel, maar ik mis iedereen en natuurlijk vooral Julia, maar dat snapt iedereen denk ik wel.

Ik hou het hierbij verder, morgen misschien weer een avontuurlijk verhaal.

Groetjes allemaal van Gerben.

  • 03 Februari 2009 - 18:00

    Bart:

    Één troost, omdat je alleen maar aan het werk bent dan lijkt de tijd wel weer harder te gaan. Je hebt gelijk, 9 weken van huis blijft lang.

    Ondanks de Nepalese sabotage lijkt het werk toch wel aardig te vorderen. Heb je er al ééntje per ongeluk in de woestijn laten verdwijnen ;-)

    Moeten we een tondeuse opsturen of heb je al een kapper gevonden?

    Overigens even een vormpje van contrast: Bij jou vandaag alles zand en bij ons alles sneeuw en het blijft nog liggen ook. Voor mij alleen geen skieën helaas.

  • 03 Februari 2009 - 19:31

    Henk G.:

    Gerben,

    Leuk om het allemaal te lezen.
    Blijf vooral genieten.
    Vooral van bezems met en zonder steel.

    Wij genieten mee.
    Groet,

    Henk G.

  • 03 Februari 2009 - 19:32

    Julia:

    Hé Ger, maak je nog een foto van je huis, je kamer, je keuken enz. Dat vind ik ook wel leuk om te zien. Het begint al aardig op te schieten daar! Is de zandstorm al weer over? Hier dus lekker sneeuw. Gleed net lekker de bocht door...gelukkig zachtjes, maar goed. Toch maar gauw nieuwe bandjes aanschaffen. Nou spreek je! Liefs Juul

  • 03 Februari 2009 - 20:00

    Ouders Met Heimwee:

    wat hebben wij het rustig. we hoeven niet meer op al die commandoos van onze lieve zoontje te reageren, geen bier meer aan te slepen en al z'n geshagerein aan te horen. volgens google die haarfijn de situatie in de qatarese woestijn weergeeft zie je allemaal autochtonen wegrennen uit het gebied waar jij rondloopt. kunnen ook filippijnen zijn , of nepalezen ( maar die lopen niet zo hard). heb gehoord dat de stoepranden in qatar erg hoog z\ijn. daarom trekken de pla\atselijke auto's allemaal naar rechts. let maar op. en rij zelf niet tegen zo'n rand. die stof, och so what , doet toch maar aan vakantie denken . jij wil toch naar een warm land met juul als je weer terug bent. wat dacht je van oman of egypte ( 35), of bali (38) of afrika (27) . wij trouwnes volgevreten en diepbruin ( geen stof op tenerife). succes amaar weer. leuk al die reacties van de kennissen , ooms en brs en zussen . groetem pa.

    Zo je merkt mist pa je dus! rent iedere avond na het eten om jouw post te lezen. zo ver heb ik hem nog nooit gekregen. Hou dus nog vol de komende weken, daarna kun je weer alle verhalen bij ons kwijt. realiseer je dus wel dat je weer het nodige comentaar van je vader krijgt, dus geniet nog een beetje van je tijd daar! Denk een beetje aan jezelf, mopper niet al te veel. probeer ook een beetje van al die verschillende soorten mensen te genieten. kijk naar wat je bereikt, blijf een beetje redelijk, lach veel en vriendleijk naar de mensen, dan kom je nog het verst!
    Wij gneieten dus hier. Super weer, veel wandelen, zonnen, eten, volgens pa lijk ik inmiddels op walvis, dus jij op mij1 Wat houden we toch veel van die man he?
    Ger, hou vol, een digi knuffel van je vader en mama!kn, kn ,kn, kn,. kn ( oh wat zul jij nu lekker slapen.

  • 03 Februari 2009 - 20:38

    Jochen:

    Wat een leuke verhalen allemaal en je bent niet echt een fan van onze Nepalese medemens heb ik het idee. Maar ik kan me enigszins je ergernis voorstellen als je mensen zo ziet werken. Maar goed daar gaat het allemaal niet om: hoe is het eten daar, want als echte Van Leeuwen zijn dat toch de belangrijke zaken van het leven? En is er echt nergens een klein biertje te scoren? Mooie foto's trouwens allemaal maar kun je je kamer eens laten zien? Veel vragen en kijk maar wat je er mee doet. Ik mis natuurlijk wel m'n klusmaat, maar volgens mij gaan we nog steeds goed met de soos. Nou jongen, nogmaals succes en sterkte, vooral met die autoritjes van je srilankese vriend! Groeten en tot snel!

  • 04 Februari 2009 - 12:35

    Maarten:

    Zo...

    Ik ga naar de koffieshop.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

Namens de firma Iemants ben ik ingehuurt om in qatar een filiaal te bouwen. Iemants is een staalconstructiebedrijf van gevestigde reputatie op het gebied van het ontwerpen en produceren – inclusief de oppervlaktebehandeling en montage – van vooral zware, technisch complexe en architectonische staalconstructies. u kunt mijn avonturen volgen via deze site

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 1234
Totaal aantal bezoekers 58547

Voorgaande reizen:

23 Januari 2009 - 10 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: