Sealine Beach Resort & Quad rijden in zandduinen - Reisverslag uit Doha, Qatar van Gerben fidder - WaarBenJij.nu Sealine Beach Resort & Quad rijden in zandduinen - Reisverslag uit Doha, Qatar van Gerben fidder - WaarBenJij.nu

Sealine Beach Resort & Quad rijden in zandduinen

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

10 Maart 2009 | Qatar, Doha

Zo daar ben ik weer...Ik begreep dat een aantal mensen zenuwachtig werden om het feit of ik nog leefde ja of de nee......Nou ik besta nog dus hier mn volgende berichtgeving.

Afgelopen donderdag (dat is de dag voor mijn vrije dag mochten we van de baas eerder naar huis want het was een heftige week geweest en iedereen was zichtbaar vermoeid. Ik behoorde eerlijk gezegd bij diegenen. Er werd nog gevraagd of we wat gingen doen donderdagavond, maar niemand had er werkelijk de puf nog voor, dus er werd niets geplant. Om vier uur ongeveer was ik thuisgekomen vanuit de workshop in Al Sheehaniya en na een knappe douche plofde ik mn bedje in. ik was gesloopt, kon mn ogen niet meer open houden. Na 2 uur mn kussen geknuffeld te hebben kwam Jilco vragen of ik mee ging naar de winkel. Goed ik moest toch een keer wakker worden, dus meegegaan, wezen shoppen en weer terug. Die 2 uurtjes slaap hadden mij weer de nodige energie gegeven dus ik zat achter de computer wat mailtjes te schrijven, steekt ineens Midja langzij met de vraag of ik zin had om mee te gaan naar Remade om een pintje te gaan drinken. Ik moest opschieten want de taxi stond al voor. Goed wij heen, hardstikke gezellig daar, zelf zo gezellig dat we als laatste vertrokken rond een uur of half 2.

FOUT!!!!!!!!!

De volgende werkdag (zaterdag) vertelde ik mn avondturen aan Dominique en aan Marnix. Nou die konden er niet om lachen, : neemt ge die hollander 2 maanden op stap en vertikt i het om ons te bellen...nou ik heb het moeten ondervinden. Moet vanaf nu flink scoren.......Uiteraard moet iedereen daar vanaf weten wat die hollander wel niet geflikt heeft. Zaterdag was namelijk ook de dierecteur Raf Iemants en de Finacieel directeur Koenter ( schrijf je dat zo goed?) alhier en die hebben de verhalen natuurlijk ook aan moeten horen. Raf zn antwoord was voor dezer belgen echter prikkelbaar want deze gaf aan dat die hollander dan blijkbaar erg zelfstandig is en zn eigen plan trekt. Daar hou ik wel van. !! Sindsdien is er geen woord meer over gerept. Maargoed ik heb mn lesje intussen wel geleerd, wat je ook doet, bel die belgen, anders zijn de rapen gaar, heb je de poppen aan het dansen en ben je nog niet jarig. Uiteraard was dit alles met een glimlach op ieders gezicht.

Maargoed om op de vrijdag terug te komen: Wij hadden plannen. Dit keer met de slovenen Midja en Ziljco. We zouden gaan quad rijden in de zandduinen nabij Mesajeed. Dat is een plaats onderin Qatar en om er even aan toe te voegen ook daar wordt gas gewonnen, gewoon gigantisch ik denk wel 20x corus, zo groot. We hadden na ons nachtelijk fantastisch avondtuur natuurlijk wel even onze rust gepakt, maar om 1000 zaten we fris in de auto richting de zandduinen. Nu denk ik bij zandduinen aan de duinen van IJmuiden. Leuk dacht ik nog, stukje herkenbaarheid. NO way. Wat een megadingen zijn het zeg. De hoogst gemeten zandduin is 103 meter hoog en daarmee de hoogste " berg" van Qatar. Maargoed wij aangekomen bij zo'n qaud verhuurder kregen we de beschikking om een uur rond te rijden op een 400CC schakel quad. Nou heb ik totaal geen ervaring met dat soort apparaten, laat staan als je ook nog eens moet schakelen. De eerste keer ( ik leek wel een vrouw) sloeg i ook af, maar daarna........Mensen wat gaat dat snel zeg. 4 versnellingen, en je rijdt ver boven de 100 km/h. En dat dus niet over een asfalt weg, maar over hobbels en andere ellende. We moesten een kleine km naar de zandduinen toe rijden. Nu sta je dan voor zo'n zandduin, en je kijket meer dan 45 graden omhoog. Jeetje wt steil dacht ik als eerste, maargoed ik als Waaghald de eerste stap maar gezet, van zn 1 gelijk naar zn 2 en vol gas, niet te geloven ik zoefde het zandduin op, boven gekomen klein spronetje en hopen dat het niet zo stijl aan de andere kant naar beneden liep, gelukkig deed dat het niet. Even gewacht op de jongens en knallen maar. Nu stond er een straffe wind, en zonder gein het zand deed zeer aan je gezicht, het waaide continu tegen je op. Maargoed het was werkelijk fantastisch. Niet geweten dat zand zo'n mooie kleur kon hebben: Goudgeel. Als een klein kind heb ik rond lopen janken op die quad, berg op , berg af, piroetje hier en een sprong daar. Steeds weer de grensen opzoeken, Heelijk, wat heb ik genoten.

Terug gekomen waren we van plan om naar het strand te gaan. Nu heb je hier een Sea line beach resort. Je betaald een toegangskaartje, maar dat is het dubbel en dwars waars. Je bent daarbinnen namelijk voor even een westeling. Je mag in !!! zwembroek rondlopen, vrouwen in bekine !!!, bier!!! Heiniken!!!!!!! etc. Helemaal perfect. Na ons avontuur op de quad was dit een mooie aanvulling in ieder geval. Hier hebben we heerlijk in de zon gelegen, met uitzicht op strand en zee. Ik was even in heaven om het zo maar even uit te drukken, Mensen, daar was ik aan toe, ik was toe aan uitrusten op een lekker zomers strand met mooie mensen om me heen, een nog lekkerder heiniken biertje, en de onderlinge leuke gesprekken met de slovenen die mee waren gegaan. Mensen wat een dag, Heerlijk. Rond 1700 zijn we terug gegaan want er wachte nog 1 verrassing en dat was een BBQ. Midja, onze kok, heeft dit voorgesteld en de eerste de beste die er geen zin in had heb ik gekneveld en in een diep gat in de grond gemieterd. Ofwel, ik had er zin in. Ook hiervan genoten, ofwel ik was er schijnbaar allemaal aan toe. De gezelligheid van deze dag, het avontuur, het gekdoen er even uit zijn, het ontzettend lekkere biertje, gaaf hoor. Het kan dus allemaal hier in Qatar!

De volgende dag zouden we hoog bezoek krijgen van de directeur himself. Het was een aangename verrassing toen ik uitgenodigd werd om 's avond mee te gaaan uit eten in een restaurant in Ramada. Om 1900 hadden we afgesproken. Het was in de Italian Job te Ramada. Heer heerlijk gegeten op de kosten van Iemants. Hierna nog een borrel gedronken en nadat de klok half 2 stond maar naar huis gegaan. Om kwart over twee ging ik eindelijk slapen. 2 uur later om 0400 ging mn wekker alweer af. Goed dit stuk sla ik dan ook maar even over. Ik was gaar als de beste en had de nodige Red Buls nodig om mezelf nog enigszins overeind te houden, maar als een goed hollander het betaamd is me dat gelukt, maar ben ik de volgende dag vroeg gaan slapen, ik was hardstikke gaar namelijk. Misschien dat dit dan ook wel verklaard dat ik mn site niet al teveel aandacht heb gegeven.......

Ik moet 20/21 maart het land Qatar uit, vanwege mn Visa. Ik ga dan naar Abudhabi het ferrari project bekijken. Lijkt me intressant en leuk om heen te gaan, verder ontmoet ik dan ook eens de club werklieden van Iemants die daar werken.

Aanstaande donderdag avond is DJ Tiesto hier, ( in Doha) uiteraard kaarten kunnen krijgen. Het vestijn wordt hier " The most spectacular show this year genoemd" , dus dat gaat goedkomen. Ik ben in heuze fan van Tiesto, dus ik verheug me er al weken op. De slovenen en Marnix gaan er ook heen, dus dat wordt gezellig.

Veder is het eerste gedeelte van The Pearl te bezichtigen ( dat is een op gespoten zandplaat welke acht km de zee in toornt, waarop giga grote huizen worden gebouwd met de allerduurste en luxe zaken die je je maar kunt bedenken) Misschien dat ik vrijdag daar eens ga kijken met Marnix. Kan best leuk zijn moet je maar denken.

Omdat veel mensen vragen naar mn telefoonnummer aldaar en het postadres voor het sturen van een kaartje, bij deze dan nog een keer de gegevens:

Iemants NV
TAV Gerben Fidder
P.O. Box: 24496
Doha-Qatar

Tel +974-6090326

(let op Qatar zonder een u na de Q)

Het reageren op de berichten die jullie achterlaten vond ik een leuke geopperde optie, alleen kom ik er tijd tekort voor en van de meeste mensen die reageren heb ik geen email adres, dus dat wordt lastig. Od je moet je mail achterlaten natuurlijk, maar kan me voorstellen dat je dat niet doet. Om het even, maakt niet uit. In ieder geval bedankt voor alle reacties.

Op het werk zijn we inmiddels klaar met de dakplaten en zitten de laatse geveldragers erin en zijn we druk bezig de wandbeplating te monteren. Het schiet allemaal lekker op, erg positief dus. De overige bestellingen zijn onderweg in containers vanuit Belgie. We zullen het allemaal wel zien.

Met mij gaat het veder wel goed, ik vermaak me hier wel.

Mensen bedankt weer en ik lees jullie berichten wel

  • 10 Maart 2009 - 17:18

    Marieke:

    Hééé Gait!

    Hier dan eindelijk een bericht van mij... Uit het oog is niet uit het hart hoor ;-). Zo te lezen en te zien vermaak jij je daar wel, maar ik had ook niet anders verwacht van je! Er zit genoeg energie in onze Gait als ie zo af en toe maar ff een slaapje kan doen (anders worden die kussentjes onder je ogen wel erg groot hè.., ik ken dat probleem hahaha lekker flauw) Ries z'n pleetje is bijna klaar dus zodra je thuis komt kun je daar je braadje kwijt. Enne... wel een beetje rustig aan met die quads hè. Gelukkig ligt er veeeeeeel zand, dat stelt me wel gerust voor het geval je uit de bocht vliegt ;-) Hou je haaks daar en zet 'm op daar! x Marieke

  • 10 Maart 2009 - 17:43

    Pa:

    ik loop
    hij loopT
    plannen, planDE, geplanD

    bikini, heineken, 1 visum
    ,2 visums of visa
    feest, festijn,
    verder alles begrepen. leuk verhaal weer. zo langzamerhand begrijpen we dat je de eerste weken het e.e.a. hebt achtergehouden voor ons. je drinkt meer dan wij. bij ons op strand niet 1 bikini ( 10 maart).
    heb patienten van corus die deze verhalen ook lezen ( ze hebben toch niets te doen). ze missen je toch wel. wellicht dat ze ook naar je toe komen. bel je vanavond nog even.

  • 10 Maart 2009 - 19:53

    Ma(ry):

    hoi Gerben, leuke dingen heb je weer gedaan joh!! en lekker even dagje toerist , de foto"s zijn leuk dat zag er goed uit het strand enz . dat was even genieten voor je He!!!Bij ons is het nog steeds koud en nat . Jij bent al lekker bruin zeg !! Verder alles goed hier, o ja dat is wel even grappig om te vetellen, zondagavond laat is de nieuwe auto van de overburen zelf een stukje achteruit gaan rijden ha ha tegen onze aan, hij stond dus midden op straat, Robin en Roy waren nog even een fimpje kijken, toen Robin naar huis ging zagen ze de auto en hebben heb terug op de stoep geduwd !! en een stuk hout achter de banden gedaan dat hij niet weer aan de haal ging, zijn auto heeft een klein scheurtje in de bumper , onze in iedergeval het kapje stuk van knipperlicht , pa heeft nog niet goed gekeken want die moest 5 uur alweer naar Rotterdam , en toen was het nog donker . Verder lekker druk op werk , de hele winkel weer veranderd , echt een bende!!! pffff maar wel leuk ook hoor , gaat de tijd lekker snel he!!! nou ali baba de groetjes weer !!! ps krijg je bijles van je pa ha ha , hij zal bij mij ook wel wat foutjes vinden hoor, en Jan willem je bent weer te laat ha ha groetjes allemaal , dikke kus van je schoon mama

  • 10 Maart 2009 - 20:05

    Julia:

    Ziet er goed uit Ger! Leuke filmpjes heb je weer gemaakt. Die kast voor je raam :) Ik kon je kamer daardoor wel goed vinden. Je was dus lekker bezig op de quad?? Haha met je grens opzoeken...:) maar goed dat ik daar niet bij was hé? Donderdag ook veel foto's maken hé!! Ben heel benieuwd. Lachen wat iedereen hier schrijft. Janwillem is zeker heel erg traag. En dat wctje van Ries en Mariek :) haha. Die gaan we maar gauw weer eens bewonderen! Liefs Julia

  • 11 Maart 2009 - 05:31

    Bas:

    he gerrit!
    wat gaaf man dat je op die Quad hebt gereden! mooi dat je nu dat "gevoel" hebt. als je weer terug in nederland bent gelijk je motor rijbewijs halen. goed om te horen en te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt! wat wil je ook bier en BBQ! je foto's zien er ook weer schitterend uit. werk ze maar weer!
    gr bas

  • 11 Maart 2009 - 06:22

    Pa 2:

    enorm die zandstorm in ryad. logisch dat je dorst krijgt. zie telegraaf .nl.

  • 11 Maart 2009 - 06:51

    Mama:

    We houden het er maar op dat Janwillem gewoon jaloers is, dat jij lekker in een warm land zit. Want op je 26e jarige leeftijd traag te worden genoemd?
    Je vader verandert dus nooit!Hij heeft zich nog lang ingehouden!
    We zullen zorgen dat je weer nieuwe foto en film ruimte krijgt, want die tiesto willen we natuurlijk horen en zien!
    Is zo een hoofddoek van arabieren niets voor jou? Ook makkelijk bij zandstorm. Heb gekeken of in je vorige bril de glazen gecoat konden worden, maar oude glazen waren te wazig. Bovendien was je montuurtje gekrompen. Oh nee, je kop een beetje groter gegroeid! Als je thuis bent toch maar een zonnebril op sterkte aanschaffen, lenzen werkt niet echt in die droogte en zandomgeving. Zo zie je maar, nooit te oud om wat te leren!
    Succes maar weer daar!

  • 11 Maart 2009 - 13:06

    Pa3:

    arabier,filippijn,srilankees.

  • 11 Maart 2009 - 13:10

    Pa4:

    zooi belgen,avond-uren of avonturen

  • 11 Maart 2009 - 14:34

    Maarten 1:

    een leuke geopperde optie
    --
    een leuke optie
    of
    leuk geopperd.

  • 11 Maart 2009 - 14:35

    Maarten 2:

    Je lijkt ook al wel een halve Belg in je taalgebruik.
    "Straffe" wind. Typisch vlaams.

    Leuk bericht weer Gurby.

  • 11 Maart 2009 - 14:38

    Maarten 3:

    reactie op pa3,

    Srilankees = Singalees

  • 11 Maart 2009 - 15:42

    Van Gerben Fidder:

    Maarten en pa, leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben. Ik stel voor stuur een bericht naar redactie van waarbenjij.nu en stel voor dat ze spellingscontrole erop zetten! Maargoed moest wel lachen dat jullie je even lieten gaan. Groetjes Gerben.

  • 11 Maart 2009 - 18:11

    Pa5:

    er spellingscontrole op zetten

  • 11 Maart 2009 - 18:29

    Pa Tig:

    sri lankaan:
    tamil (tijger als in het leger)of singalees ( meerderheid vd bevolking.
    spreken singalees of engels
    op internet interessante uitleg. misschien iets om op de werkvloer met de boys te behandelen. ze drinken graag ceylon thee.

  • 11 Maart 2009 - 19:31

    Janwillem:

    Goed... eindelijk een berichtje van die late... Sommige mensen hebben een baan hé!!!

    Mooi verhaal weer ger. Klinkt als een grote speeltuin daar. En wij maar werken!!!!

    Wel gaaf trouwens dat je naar dat ferrari project gaat. Maak maar veel foto's!! ps als ik jou was zou ik zo'n hema foto album gaan maken nu je daar toch bent. Dat gaat je thuis nooit meer lukken natuurlijk...

    he enjoy en volgende keer mij een sms sturen nét voordat je je bericht plaatst en dan kan ik tenminste een keer als eerte reageren!

    gr, jw

  • 11 Maart 2009 - 21:14

    Nelleke:

    Haaai,
    Hier weer een bericht van mij! Thanx voor het wissen van ander bericht, stond er niet echt bij stil en ik schaam me er ook niet echt voor (PUCK!). Kon alleen mijn eigen bericht niet verwijderen.... was dus blij dat mama het je gevraagd had!

    Erg gelachen om reacties die je onder dit verhaal al hebt gekregen, Pa had er zin in samen met maarten haha, ze kunnen wel een ouweneellen club oprichten samen....!

    Trek je het nog een beetje daar? Foto's en video zijn weer leuk! VET dat je op die quad hebt gecrost joh! JALOERS! echt helemaal gaaf!

    Hier lekker. Puck druk aan de thearpie, wat erg vermoeiend is voor haar, maar doet t super voor zo'n klein grietje! Max ECHT!!!!! toe aan school haha! Gister een info dag gehad van haar school en gevraagd of ze niet eerder mag proefdraaien haha! Heeeel misschien mag ze al in april heen HEERLIJK! voor haar en natuurlijk ook voor mij!

    Afgelopen zaterdag party bij lique gehad, helemaal leuk! Staan er inmiddels nog 5 gepland en ga op 5 braderieen staan, ZO GAAF! Aanstaande zaterdag geef ik er 1 bij mezelf thuis, ben benieuwd! Nou ik ga jethro nog een keer een hint geven om je even te bellen! Wanneer kan hij dat proberen? Welke dag en tijd komt jou het beste uit? Hij is momenteel weer (ivm nog steeds een personeelstekort) veel aan het werk en ik zie hem zelf al amper, dus leg ik wel een briefje voor hem (met die info) op de trap!
    Nou houd je taai! Dikke kus en doe rustig aan xxxx

  • 11 Maart 2009 - 21:18

    Nelleke:

    ps: geef tiesto even een hele dikke kus van je zus, LEKKER HOOR dat ie bij jullie komt optreden!!!! WHAAAAAA

  • 11 Maart 2009 - 22:27

    Tante Mary:

    Leuk weer wat van je te lezen.
    Vanmiddag Julia gesproken bij de verjaardag van kleine Leendert.
    Ze doet het goed en volgens mij jij ook.
    ik al druk aan het ruimen voor de nieuwe woning en heb al op je gerekend om me te verhuizen dan ben je tenminste weer veilig thuis.
    Hou je taai.

    Liefs tante mary

  • 12 Maart 2009 - 08:09

    Mama:

    Joehoe! Tiesto evening! Laat hem knallen en jij genieten! Staat daar ook zo een heineken vat? Gedraag je dan als grote kerel! Straks lig je weer 5 dagen voor Jaffa en wij maar wachten op je berichten!!
    Kun je pa en maarten niet aandoen! Zitten nu al handenwrijvend voor de PC te wachten! Hoewel, ze kunnen je vorige berichten nog wel even onder vuur nemen?
    Veel plezier joh!xx

  • 12 Maart 2009 - 09:24

    Joanneke.:

    hahahahahahah, nou Ger, ik begrijp je tekst helemaal hoor, met of zonder taalfouten!!!!!
    Ik heb er zelf ook altijd last van, dat stomme Nederlands ook!!! Ze begrijpen toch wat je bedoeld met de tekst, dus of het nou met een d of t is, BOEIEND!!!!!!

    Leuk je sms, van de week!!! Ben zo blij om te horen dat je het naar je zin hebt!!!! Wat is de tijd snel gegaan he?! Of zie jij dat anders???

    Luca is nu druk bezig om een kleurplaat voor je te maken! Die komt dus binnekort jou kant op... Kan hij mooi op de witte muur!! Met Luca gaat het super... Hij wordt nu zo wijs!!!! Echt een bijdehand hoor!!!
    Liv is nog steeds een kanjer en een echte meid. Ze weet precies wat ze wilt (dat heeft ze denk ik van haar moeder, hihi)

    Wel gaaf zeg, dat racen door de woestijn!! Dat lijkt mij ook echt gaaf om te doen!!!!! Daarbij heb je mooie stranden en mooi weer.... Eigenlijk moeten we meer medelijden hebben met Juul, die hier alleen zit met de kou en regen. Jij hebt eigenlijk niks te klagen!!!

    Dan kom je straks thuis en mag je weer op vakantie... ZUCHT!!!! Wat een leven!!!

    Rem en ik moeten nog 5 maanden uitkijken naar onze vakantie!!! Ik heb er nu al zoooooooo'n zin in!!!!!!

    Nou, mijn tijd zit er op bij papa en mama thuis (ik heb gewerkt) dus ga nu snel naar huis!!!

    (papa, u kunt zich nu ook vast uitleven om bij mij de taalfouten eruit te halen... Bespaar je alleen de moeite, ik leer het toch nooit!!!!!)

    doeiiiiiiiiiiiiiiii, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Maart 2009 - 13:28

    Taalpurist (niet Pa):

    jou kant = jouw kant

  • 12 Maart 2009 - 14:10

    Oud Leraar:

    je bedoelt, net als je loopt.
    binnenkort. zou joanneke zus van gerben zijn??
    dan moet het van hun moeder zijn. pa f maakt geen fouten ( zegt gerben tegen iedereen).

  • 12 Maart 2009 - 14:56

    Van Gerben:

    Tsssss nu ben ik toch wel benieuwd wie die oud leraar dan wel niet is???!

    gr gerben.

    ps leuk bericht Joan, moest lachen om je,

    Liefs Gerben.

  • 12 Maart 2009 - 15:59

    Julia:

    hai Ger, was je vroeg klaar? :) ik ben ook benieuwd wie die oudleraar is.

  • 13 Maart 2009 - 16:36

    MAMA:

    Die oude leraar is natuurlijk Rene Tromp!
    Vind hem toch niet zo aardig geloof ik!!!!
    Maar hij heeft wel gelijk!

  • 13 Maart 2009 - 19:41

    Ruud:

    He gerrit, eindelijk weer een berichtje van mij. Goed dat je het zo naar je zin hebt kerel lekker je effe laten gaan op zo'n quad. goed idee van bas kunnen we met een nog grotere groep op motorweekend en naar tt assen. De tijd gaat gelukkig al lekker snel nog een paar weekies en je bent alweer terug. Was wel gaaf bij tiesto zeker had gehoorddat je effe jul met je lamme hoofd gebeld had. Die kon je niet echt verstaan geloof ik maar weet zeker dat het daar super was. Als het goed is komt hij dit jaar ook weer op dance valley. Moet je zeker weer effe meegaan he? He kerel werk ze en spreek je gauw weer mazzel ruud

  • 14 Maart 2009 - 12:17

    Pa:

    hoihebweerwatfotosvoorjegekochtkunjeweernieuweplaatsen,tevensbatterijopvandraadlozetoetsenbord,wordtaangewerkt.

  • 15 Maart 2009 - 22:08

    Jaap K:

    Hey Ger,
    Hoe komt het nou dat al die taal wetenschappers over jou berichtjes heen buigen??
    Het hoort nou eenmaal bij jou!!
    je bent opzichter en geen toneelschrijver, al hoewel....
    Fantastisch dat je het nog kan opbrengen om na het werk andere dingen te doen, op een quad door de woestijn vind ik helemaal te maf.
    Het is weer eens wat anders dan met m'n mountain-bike door de duinen bij Schoorl en Noordwijk te ragge.
    Je hebt weer een prachtig stukje geschreven en daar gaat het nou eenmaal om.
    Die triesto of hoe die lawaai-papegaai ook mag heten, is m'n dochter ook helemaal lijp van. voor mij klinkt het net of er één van een miranet staat te brullen.
    maar het is 23.00hr en bedtijd, morgen weer vroeg uit m'n mandje om me op de Corus te gaan vermaken.

    groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

Namens de firma Iemants ben ik ingehuurt om in qatar een filiaal te bouwen. Iemants is een staalconstructiebedrijf van gevestigde reputatie op het gebied van het ontwerpen en produceren – inclusief de oppervlaktebehandeling en montage – van vooral zware, technisch complexe en architectonische staalconstructies. u kunt mijn avonturen volgen via deze site

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 889
Totaal aantal bezoekers 58644

Voorgaande reizen:

23 Januari 2009 - 10 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: