Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gerben fidder - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gerben fidder - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Namens de firma Iemants ben ik ingehuurt om in qatar een filiaal te bouwen. Iemants is een staalconstructiebedrijf van gevestigde reputatie op het gebied van het ontwerpen en produceren – inclusief de oppervlaktebehandeling en montage – van vooral zware, technisch complexe en architectonische staalconstructies.

u kunt mijn avonturen volgen via deze site

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

De laatste week is aangebroken

22 Maart 2009

Het Ferrari project in Abu Dhabi

14 Maart 2009

Tiesto en uitslapen

10 Maart 2009

Sealine Beach Resort & Quad rijden in zandduinen

03 Maart 2009

Straalloods en de rest
Gerben

Namens de firma Iemants ben ik ingehuurt om in qatar een filiaal te bouwen. Iemants is een staalconstructiebedrijf van gevestigde reputatie op het gebied van het ontwerpen en produceren – inclusief de oppervlaktebehandeling en montage – van vooral zware, technisch complexe en architectonische staalconstructies. u kunt mijn avonturen volgen via deze site

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 58644

Voorgaande reizen:

23 Januari 2009 - 10 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: