voorbereiding in laatste fase - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerben fidder - WaarBenJij.nu voorbereiding in laatste fase - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerben fidder - WaarBenJij.nu

voorbereiding in laatste fase

Door: Gerben

Blijf op de hoogte en volg Gerben

19 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Zo de laatste loodjes zijn aangevangen. Het gaat nu toch wel echt dichtbij komen. Morgen krijg ik met E-ticket binnen zodat ik meer weet over mn vluchtgegevens. Gisteren een koffer opgehaald bij mijn ouders en de nodige leesboeken gekregen voor tijdbedrijf aldaar. Typische boeken van mijn vader over fietsers en romannetjes van mijn moeder. Beiden hou ik van.(alsof ik me ga vervelen!) Afgelopen weekende heb ik vrieden, ouders, buren en weet ik wie meer gesroken en inmiddels natuurlijk ben ik al bezig met afscheid nemen. Ik ben er in ieder geval klaar voor. De spanning zit er inmiddels goed in; goed vertrouwen voor een heus avontuur.
Ik schrijf dit nu en het regent pijpestelen buiten, ik hoop dat ik daar alleen maar zon mag zien ik ben er namelijk gek op.
Ik begon me een paar weken overigens nog druk te maken of julia het alleen allemaal wel zou redden zonder mij. Inmiddels kom ik daar van terug, want bijna iedereen die ik spreek geeft wel aan dat ze altijdlkom is en dat ze over eten al helemaal geen zorgen hoeft te maken. Dat is toch wel een geruststelling.

Vrijdag a.s. vertrek ik, en dan zal ik daar plaatselijke tijd rond 11 uur 's avonds arriveren. Dan snel de koffer uitpakkenen en in bed duiken, de volgende dag is namelijk al mn eerste werkdag.......Werken is verdienen, luieren is vakantie vieren en dus geen geld verdienen......Aan de bak dus. Het zal wennen worden.

Als ik er ben zal ik jullie weer informeren

groetjes van Gerben.

  • 19 Januari 2009 - 18:03

    Ome Gert:

    Hallo Gerben

    Daar wist ik helemaal niets van, maar ik wens je een goede reis en fijne tijd daar. Een voordeel heb je als je weer terug komt dan krijgen we hier ook het betere weer.

    Succes Ome Gert

  • 21 Januari 2009 - 18:47

    Talo Tamminga:

    Heel veel succes Gerben, en een goede tijd daar gewenst, we zullen aan je denken en bidden

  • 22 Januari 2009 - 10:05

    Oom Dick Z:

    Gerben, zoals al eerder gedaan, wens ik je veel succes en voldoening.
    Leuke tocht van AMS, via FRA en Riyadh naar Doha. Lekker temperatuurtje, veel warm zand en dus liters flessenwater drinken!! Hele dag Engels spreken, om 4 uur oproep tot gebed van de mosk. Wat een uitdaging joh!.Zou best mee willen!
    grtn, oom Dick

  • 22 Januari 2009 - 15:08

    Tante Hannie:

    Goede reis ,en hou je goed,Julia is bij ons ook welkom. Ik heb ervaring met alleen zijn,het komt wel goed.liefs tante Hannie

  • 22 Januari 2009 - 15:14

    Oom Joop:

    Goede reis,

  • 22 Januari 2009 - 15:46

    Henk:

    Kerel,

    Het gaat je goed.
    Ga nou niet alleen werken!!!
    Je moet ook veel genieten van het weer en andere zaken.
    Je weet wel!!!

    En luieren op zijn tijd is ook erg prettig.
    Ik denk aan je.

    Vlieg ze en groeten!!!

    Henk G.

  • 22 Januari 2009 - 17:48

    Angelique:

    He Ger,
    Heel veel succes en inderdaad met Julia komt het wel goed, geniet ervan en ik ga zeker vaak de site even bekijken.
    X Lique

  • 22 Januari 2009 - 19:26

    Gerd:

    Hey Gerben

    Veel succes van het Iemants-team op corus.

    Groetjes

    Jaak, Emiel, Tom en Gerd

  • 22 Januari 2009 - 21:38

    Tante Mary:

    goede reis.
    heb mijn e-mailadres doorgegeven dus hou het in de gaten.

    liefs tante mary

  • 22 Januari 2009 - 21:42

    Bart Feldberg:

    He Gerben,
    Ik heb het je vandaag ook al door de telefoon gezegd maar ook via deze weg ontzettend veel succes in Qatar! Ik ben ervan overtuigd dat het ook echt een succes gaat worden.
    Ik hoop dat je ondanks de lange werktijden evengoed nog tijd kunt vinden om echt van deze uitdaging te genieten. Volgens mij zijn de drie maanden om voordat je het door hebt.

    Denk om het zonnetje en kom niet te bruin terug.

    Groet en geluk,

    Bart

  • 22 Januari 2009 - 23:21

    Nelleke:

    Ben je er al? hahahaha x en heel veel plezier daar!

  • 22 Januari 2009 - 23:23

    Nelleke:

    O'ja nog wat... of Julia het wel zonder jou zou redden???? Ze heeft ONS toch???? Je hebt toch wel een potje met geld achtergelaten, want je weet... die zusters van jou kunnen shoppen, whahahaha! Komt dus helemaal goed! Kuzzzz nel

  • 23 Januari 2009 - 09:19

    Oom Dick Z:

    Vrijdag 23/01 10:00.
    (tussentijdes info)
    Staat Gerben vroeg op Schiphol, is de LHvlucht gecancelled. Overgeboekt op de KL0439 voor een directe vlucht (alleen korte tussenlanding op Damman) naar Doha.
    Vertrek 13:20 van D43; aankomst 22:45 en met 4 lege stoelen op rij 38D een goeie nachtrust!
    Succes maar weer!

  • 24 Januari 2009 - 22:02

    Julia:

    Laat ik maar even wat schrijven, want Gerben heeft dus nog geen internet. Als het goed is krijgt hij dit deze week. Gister heb ik hem samen met zijn ouders naar Schiphol gebracht. Helaas was zijn vlucht gecancelled waardoor we een paar uur hebben moeten wachten. Uiteindelijk kon hij met de KLM rechtstreeks naar Qatar vliegen met nog wel een tussenlanding. Heb hem vandaag nog gesproken en heeft zijn eerste werkdag er al opzitten. Verder is het er lekker warm; zo'n 25 graden (voor de mensen daar is het koud).....wordt vervolgd....Groetjes Julia

  • 25 Januari 2009 - 10:55

    Lisa:

    hee gerben!
    alles goed?
    we miste je wel hoor..
    het was zoo lekker rustig !! :)
    maar succes daar ..
    ik ben wel jaloers op je .. met 25 graden , lullig zeg!!
    we denken aan je
    xliefs

  • 25 Januari 2009 - 19:32

    Ruud En Melissa:

    He gerrit
    Alles goed daar? lekker aan het werk al zeker, en lekker zweten daar. verder hier alles goed.
    Kun je je wel een beetje vermaken daar hoop het wel voor je en dat het allemaal een beetje goed geregeld is gaat de tijd tenminste lekker snel. Nou we laten het hier effe bij, hopen snel wat van je te lezen en veel succes geniet ervan en werkze.
    liefs ruud melissa lynn en amy

  • 26 Januari 2009 - 19:39

    Tanta Ria:

    Alles spic en span daar Gerben. Jij draait je hand nergens voor om. En hadden ze dat bed nu niet even langer kunnen maken? Jij vindt daar vast wel een oplossing voor..Dan maar opje zij.Ik ben benieuwd naar je eerste verhalen. Heel veel liefs van ons allemaal.

  • 27 Januari 2009 - 03:13

    Geert:

    Hey Gerben,

    Succes zo ver van huis. En geniet van de zon;-)
    Groeten uit Afghanistan

  • 27 Januari 2009 - 09:45

    Ome Jaap:

    Beste Gerben,
    We wensen je veel succes en vooral KIJK JE UIT...

    Groetjes Ome Jaap en tante Afra

  • 27 Januari 2009 - 17:58

    Riejan:

    Nou.. dan ook nog maar een berichtje van je kleine nichtje :P

    Heel veel succes en plezier daar! Haal het niet in je hoofd om met een nikaab voor juul thuis te komen hoor ;)!!

    XX

  • 28 Januari 2009 - 14:19

    Julia:

    Volgens mij kunnen we vanaf vandaag lezen wat hij allemaal beleefd heeft, want als het goed is heeft hij vanaf nu dus internet. Ben benieuwd! Hij vertelde me dat hij vrijdag in ieder geval lekker gaat touren daar op zijn vrije dag. groetjes Julia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerben

Namens de firma Iemants ben ik ingehuurt om in qatar een filiaal te bouwen. Iemants is een staalconstructiebedrijf van gevestigde reputatie op het gebied van het ontwerpen en produceren – inclusief de oppervlaktebehandeling en montage – van vooral zware, technisch complexe en architectonische staalconstructies. u kunt mijn avonturen volgen via deze site

Actief sinds 16 Jan. 2009
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 58697

Voorgaande reizen:

23 Januari 2009 - 10 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: